Thread: Zwolly ..
View Single Post
Old 23-08-2013, 15:30
zwolly zwolly is offline
Forum Newbee

thanks.

Btw heb de jetta kunnen verzekeren als oldtimer (ong €24 p.maand), is nog net niet officieel oldtimer ,pas op 10-01-2014, maarrr omdat ik voorheen jarenlang een Mercedes SEC V8 heb gereden van nu 30 jaren oud (verkocht) en al die tijd bij hun verzekerd ben geweest ,all risk en nimmer een cliam heb ingediend ,jaa dergelijke auto's rijd ik met liefde en beleid, cruisen en niet raggen,das pas genieten ,verkocht... en wel om de nieuwe belastingregeling, het is al duur zat om een dergelijke wagen in perfecte orginele staat te houden, en dan dat er nog bij is het niet leuk meer, daar rijd nu een pool in , jammer helaas pindakaas, en met de moderne meuk heb ik niets, ik houd van "ouwe"wagens, ook al zou ik zat een nieuwe kunnen betalen maar dat vind ik maar niets...canbus gezever etc... modellen.. die jetta's heb ik ook altijd mooi gevonden en heel toevallig liep ik tegen dit prachtige exemplaar aan, ben heel precies wat auto's betreft (te perfectionistisch zeggen zelfs de merkdealers... huh?? ) ach na ja....

Het deed pijn de Mercedes te verkopen, echter de Jetta maakt heeel veel goed! Rijd heerlijk, en sloom nee, kom met gemak mee met het verkeer of hun met mij..

Raar eigenlijk dat je als een vent van 44 jaar zo blij als een kind kunt zijn met een "ouwe" bak...haha de meesten kicken op een nieuwe A6 oid....

Wil de Jetta zoveel mogelijk orgineel houden,muv een CD speler (beetje retroachtig model van blaupunkt gezien)dan en een setje goede speakers... evt een mooie set Porsche Fuchs ??? velgen lijkt me wel vet, kunnen altijd zonder sporen weer gewisseld worden, maar zie wel...

Daarnet nog even met de Jetta naar de winkel gecruisd, grijns van oor tot oor, heeeerlijk raampje open, zoemt zacht en voelt de bak amper schakelen..heerlijk!
Reply With Quote