Thread: AdriënGT
View Single Post
Old 21-08-2013, 19:38
AdriënGT's Avatar
AdriënGT AdriënGT is offline
Forum Regular

Default AdriënGT

Ik zal me ook eerst even voorstellen. Mijn naam is Adriën, ik ben 31 jaar oud en woon in het Zuid-Limburgse Simpelveld.

Al sinds mijn jeugd ben ik helemaal gek van auto's en toen ik in mijn rijbewijs haalde kon ik dan ook niet wachten om zelf achter het stuur te kruipen.

Ik heb eigenlijk op een Jaguar XJ40 na alleen auto's van de VAG-groep gereden. Mijn eerste auto was een Porsche 924, die ik helaas maar een paar maanden heb gehad omdat hij technisch in slechtere staat verkeerde als wat ik in eerste instantie vermoedde. Dus halsoverkop gezocht naar een nieuwe auto, en dat werd een VW Passat 35i. Deze Passat heb ik heel graag gereden en was in 1999/2000 mijn instap in het tuning-wereldje. Na 2 jaar heeft mijn broer hem overgenomen die vanaf dat moment helemaal VW verslaafd is.

De volgende was een grijze Porsche 944 die ik 4 jaar heb gereden en waar ik tot op de dag van vandaag ontzettend veel spijt van heb dat ik hem verkocht heb. Deze 944 had ik van een Porsche-verzamelaar overgenomen en verkeerde in topstaat. Uiteraard bleef hij niet origineel, maar de tuning aanpassingen waren meer van technische aard zoals een complete race-uitlaat van voor tot achter, kleine verlaging, etc.. In elk geval niet zo extreem als het meeste bodywork bij andere auto's in die tijd want dat vond ik echt niet bij deze auto passen. Met de 944 ging ik tot 2004 (net als met de Passat) elk weekend de meetings af in NL, België en Duitsland, dus misschien dat sommigen hem zich nog wel kunnen herinneren.

Met de verkoop van de 944 in 2006 kwam er voor mij een einde aan de meetings. Echter, na een bezoek aan Automaxx Summer Edition dit jaar is het virus weer helemaal aangewakkerd. Ik ben van plan om met mijn VW Golf II GT uit 1988 (die momenteel nog op een andere grille en smoked koplampen na helemaal standaard is) en samen met mijn broer en zijn Golf II Fire & Ice weer als vanouds in de weekends op de verschillende meeting-terreinen te staan en me te vergapen aan al het moois dat daar rond rijdt. En hopelijk op dit forum mijn ervaringen met jullie te delen.

Ex:
Jaguar Sovereign '91
Seat Cordoba '94
Seat Toledo '93
Porsche 944 '83
Peugeot 205 GTI Dimma '88
VW Passat 35i '91
Porsche 924 '84
Reply With Quote