View Single Post
Old 21-08-2013, 19:26
pascal76's Avatar
pascal76 pascal76 is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Kevert
Geen gek woord over jeroen , die heeft me super geholpen. Al duurt het soms even voor je antwoord hebt en je moet begrijpen dat deze man ook gewoon druk aan het werk is dus heb geduld.
Er kan van alles mis gaan , zeker als je er geen ballen verstand van hebt.
Als je iets wilt hebben gewoon langs gaan om iets op te halen , je hebt zelf een paar ogen gekregen dus bekijk eerst goed wat je gaat kopen. Neem eerst info tot je via internet en ga gewoon rond vragen aan mensen zodat je begrijpt waar je mee bezig bent. Als je je er niet in verdiept en als je dan gaat roepen dat je genaaid bent (of weet ik veel wat) is het je eigen schuld geweest.
Heb een hoop spullen daar vandaan en aardig wat heen en weer ge whatsappt met hem dus ik heb dit niet van horen en zeggen.

Weer ff ontopic :
Was je nog van plan om met je blok wat te doen?

Ik heb toch niets verkeerds gezegt hoop ik?

Over mijn blok....
Er moet een andere riem opkomen en dat gebeurd als het goed is deze of volgende week.
Tunen is zeker nog een optie, maar zoals er al staat LOW-Budget!!!
Ik wil hem nog een hele tijd rijden aangezien het een harde golf2 is en hij pas 1 eigenaar heeft gehad en alles ervan bekend is.
Maar met 2 kleine kids is het gewoon rustig aan en dus daarom Low-Budget.
Liefst zou ik het meteen goed aan willen pakken, maar heb daar geen kaas van gegeten en even de centen niet voor.
Als je optie's hebt dan hoor ik dat uiteraard graag Kevert!!!
Reply With Quote