View Single Post
Old 20-08-2013, 22:23
einzer's Avatar
einzer einzer is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by kevinvdijssel
hoi als jullie nog spullen willen hallen daar moet je snel zijn het word teheet onder zijn voeten hij gaat vluchten naar het buitenland en zou het bedrijf hebben verkocht
heb aardig lopen zeuren en word hem teveel en begint tedrijgen en dat soort dingen
heb helaas niet de spullen gekregen maar heb de golf ingerolen voor een ander exenplaar een gestrand project wat af gemaakt moet worden
ga hem van de week ophalen met nieuwe apk en goede remmen (kapotte hoofdremcilinder) en dan maar afbouwen want deze is al gespoten.
en compleet en heeellll veel exstra onderdelen past bijna niet mee in de golf
http://link.marktplaats.nl/699150492
deze is het.
gr kevin

Dat is een goeie hij dreigt?

Volgens mij ben jij degene die zou moeten dreigen!

Ik weet iemand die hij ook de spullen niet toestuurde, totdat hij met 1 telefoontje duidelijk maakte hoe en wat(ik wil ff niet in detail treden), de spullen waren er uiteindelijk binnen 3 dagen en dat was maar goed ook, ik weet zeker dat degene zijn belofte was nagekomen!

Maar goed een gewaarschuwd mens telt voor 2! In jouw geval zeker, maar zo lekker rijd die cabrio dus niet dat je er nu weer van af wil.

Hij gaat trouwens inderdaad een andere kant op, ik zag de dat hij papegaaien aanbiedt!
Reply With Quote