View Single Post
  #234  
Old 16-08-2013, 23:38
g-men's Avatar
g-men g-men is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 312
Default

Voor mijn 1.6D was die keerring bij de dealer alleen nog te bestellen als geheel met het huis en is dan incl iets van 140E ofzo. Duur dus. Ik heb het gisteren net vervangen. Had een niet originele keerring gekocht voor een euro of 25 en die lekte dus al weer een jaar als een zeef. Gelukkig had ik van een oud blok nog een originele. Die ziet er idd ook wel een stuk steviger uit qua rand rond de krukas. Ik zou wel voor een originele gaan maar mss dat je hem nog los kunt krijgen ergens anders wordt het duur.

Die parkermethode werkt idd goed, ik draai er altijd een schroef in met een hoek eraan aan het einde en doe er een grote dop bv maat 32 omheen en die gebruik ik dan als slagmoer dan is het helemaal simpel.

Leuk topic en top aangepakt.
__________________
Golf 1 diesel
1983, Lhasa groen met.
origineel stalen schuifdak

Marsrode Jetta 1 uit 83' 1.5
Reply With Quote