velgen intussen klaar om in elkaar te vijzen.
velgen klaar
velgen zijn intussen al verkocht
motorruimte is intussen ook eindelijk geschuurd
nu had ik in die balk achter het voorfront toch wel een redelijke deuk, dus nu we toch bezig zijn meteen nieuw frontje gekocht.
oud frontje er dan maar uitgeslepen, meer werk dan ik dacht
deuren, vleugels en motorkap dan maar gemonteerd voor het frontje mooi te passen, blijkbaar word een auto altijd gemonteerd van achter naar voor wisten ze mij daar te zeggen
nieuw frontje erin en vleugels en motorkap er weer af. ook de bekabeling afgeplakt.
en het nieuwe kleurtje op de mk1
LA4A is de kleurcode dacht ik
die vrijdag dan maar direct verlof genomen zodat ik wat verder kon doen met en maat
auto klaar om terug te vertrekken, na 6maand bij de carrosier te hebben gestaan
met dank aan carrosserie dedobbeleer
en de golf aangekomen aan de garage waar de paardjes er terug moeten ingestoken worden
de motor er aan het inhangen met een maat
motor hangt erin
dan eindelijk na 7 maand wachten de nieuwe daily
en hij staat eindelijk thuis
voorruit, vloermat en dash geplaatst, is niet meer het ori dash, vind dat wat aan de lompe kant. ga nog zien om een oudere dash op de kop te tikken.
nog wat klein spul gekocht.
de golf start niet, al wat vanalles geprobeerd en opgezocht maar vind het niet, dan maar bij een kenner gebracht. die heeft metteen het alarm verwijderd dat ze er in der tijd hadden ingeplaatst. de rubber boven de injectie ook vervangen, toen ik hem kocht stond daar zo iets raars op gemonteerd. nieuwe bougies en boegiekabels gestoken, nieuwe rubbertjes op de injectors gestoken. blijkt dat het aan de distributieriem ligt, nochtans hier ws ik niet aan geweest.
dan maar een distributie en waterpomp en claxon gekocht
heb uiteindelijk de volledige waterpomp vervangen, dus het bovenste gedeelte van de waterpomp staat tekoop, nieuw in verpakking
dan nog een luchtfilter, oliefilter, antisteenslagkapjes voor achteraan en een stroomonderbreker voor op de batterij gekocht.
dan had ik van iemand een radiator op de kop getikt want die van mij was wat krom maar werkte nog perfect. radiator die ik had gekocht lekte natuurlijk, dus maar metteen een nieuwe gekocht
intussen de uitlaat geplaatst, maar loopt op 3 plaatsen tegen het chassis. dit zou door de spaghetti komen volgens de persoon waar de golf staat.
hier een foto hoe hij erop zit, nog wat aanpassen, meten, plooien, stukjes tussen zetten,.... pfff heleboel werk
de golf draaid intussen, draaid veel beter als voor dat de motor eruit ging, enkel ontstekin moet nog geregeld worden, als hij ff blijft draaien worden de 2 buitenste buizen van de collector oranje
of is dit een ander probleem?
intussen ook een setje bbs rs gaan ophalen in holland, 7 breed, 15inch, et 38 hoop dat ze door de et nergens tegen lopen.
heb intussen ook 2 randen van 2j breed op de kop kunnen tikken, nu zat er in 1 rand een slagje en waren het randen van OZ turbo, dus randen pasten niet op de velgen dus slagje laten uithalen en randen laten uitdraaien, en dit voor maar 60 euries
velgen zijn klaar om in elkaar te vijzen, van zodra de velgen in elkaar steken volgen er foto's.
heb intussen 2 recaro voorstoelen uit een mk3 gekocht. wie kan me uitleggen wat ik moet doen om ze aan te passen?
- geleiders passen in rails, heb ik gescheckt.
- heb al eens gelezen dat je maar 1 geleider moet herlassen (zoja welke kant) of moet ik ze alle 2 herlassen?
- heb ook al iets gelezen dat die hendel om de stoel te verplaatsen ook aangepast moet worden, maar weet niet hoe ofzo.
zo dit was het tot nu toe.
greetz