View Single Post
Old 14-08-2013, 21:57
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Honen viel wel mee, zodra het kon ben ik opgehouden, niet dat ik dadelijk met een een-punt-zes-en-een-halve zit...
Vloeibare pakking is leuk en aardig, maar gebruik ik niet. Nooit. Nergens. Is - al is het maar voor het gevoel - kwalitatief gewoon veel beter om echte pakkingen te gebruiken. Dit spul komt allemaal al van een revisiebedrijf af, de meeste onderdelenzaken konden er niet eens aan komen! Ook de dealer niet. Iig, als ik alle delen los zou bestellen die ik nodig heb, was ik uiteindelijk duurder uit dan wanneer ik een complete set bestel. Daarbij komt nog dat wanneer het blokje straks goed loopt, ik de rest van de pakkingen wellicht ook nog vervang. Blokje eruit is niet zo gek veel werk. En ga ik dat niet doen, dan komen ze altijd nog wel eens van pas voor een van de andere 15 wagens...

De zuigerveren ga ik toch nog even een keer extra voor rondbellen, maar het zal lastig worden. Deze veren zitten me niet lekker, maar er zullen niet veel bedrijven mij een set van Goetze voor code FT kunnen leveren. Als het niet anders kan, dan maar gewoon deze erin, niet het eind van de wereld.

Klappensealtjes werden idd sowieso vervangen, slijpen heb ik vanmiddag wat mee geïmproviseerd, maar werkt als een trein.
Reply With Quote