View Single Post
Old 13-08-2013, 21:49
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Dat zou hier het einde van de wereld zijn. Tegen de tijd dat alles hier weg is, ben je een jaar kwijt denk ik... Of langer.

Vandaag pakkingset voor het gehele blok plus de vier zuigerveren opgehaald. Mijn hemel wat is die zooi t*fus duur. Alles afgebeld en deze als goedkoopste kunnen vinden (merk Elring), maar toch nog een dikke driehonderd euronen voor het hele spel. Dat is dan toch wel even slikken.
Daarbij kwam dat de zuigers die er nu in steken niet de standaard maat hebben voor een FP blok. Standaardmaat alsin de hoogte van de zuigerveren, die blijken namelijk allemaal een halve mm dikker te zijn dan bij een normale FP. Ik snap er geen ruk van, maar het is zo. Helaas. Geluk bij een ongeluk: na veel zoekwerk bleek er nog een 1.6 blok te zijn dat wel de juiste maten had, code FT. Toen schoot ik helemaal vol, FT? Nog noooooooooooooooit van gehoord. Maar goed, de maten klopten dus ik was allang blij. Hij had ze ook nog op voorraad, maar klaarblijkelijk al voor een jaar of 20 minimaal... Zeg maar stof met een vergeeld doosje ergens onderin. Vaag merk van Franse makelarij, maar het ziet er wel degelijk uit, dus we doen het er maar mee. Weinig keus überhaupt...
Reply With Quote