View Single Post
Old 06-08-2013, 18:54
brabomk1g60's Avatar
brabomk1g60 brabomk1g60 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by Boss
forum
het forum zelfst.naamw.Uitspraak: ['forʏm] Verbuigingen: fo|ra, forum|s (meerv.) 1) groep (ervarings)deskundigen aan wie je vragen kunt stellen of met wie je kunt discussiĆ«ren

Ik ben helaas niet helderziend en heb dus ook niet kunnen voorzien dat het kwalitatief uitermate teleurstellend zou zijn ook wel kut door jou genoemd.
En misschien was het wel verbeterd ?

Een forum is er om zoals hierboven beschreven ervaringen te delen positief of negatief en er over te discussiƫren anders moet je niet op een forum gaan zitten als je niet tegen negatieve dingen kunt die jij wel positief vond.

Dacht je dat echt ja dat het beter zou worden, als in mijn ogen iets Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is dan blijf ik er voortaan weg elk jaar zijn er dezelfde klachten van meerdere mensen en toch blijven de mensen gaan en naderhand weer klagen, kudde dieren.... nee joh valt best mee
Ach en Boss ik zie je volgend jaar wel in Osnabruck

@Jeff
Dus een mogelijkheid voor vw/vag-rijders om elkaar te "ontmoeten".

als alleen de mensen komen die elkaar ook respecteren en elkaar willen ontmoeten blijft er een kleine meeting over, in mijn ogen is dat alleen nog bij de luchtgekoelde scene terug te vinden maar voor het grote watergekoelde gedeelte bestaat het vooral uit arrogantie (zo zie ik het iig)
AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily

WWW.KLEENFREAKS.NL
Reply With Quote