View Single Post
Old 06-08-2013, 16:36
Ruud's Avatar
Ruud Ruud is offline
Volksforum Draaideur Donateur

Met dit grote aantal auto's lijkt het mij een goed idee om per inschrijving met foto te gaan werken, en dan 2 verschillende ingangen te maken.
Dan zou je het terein ook mooier in kunnen richten,
zoals dit jaar ook de porsches en rally's bij elkaar stonden.
Ik snap ook dat voor clubs of groepjes met verschillende auto's dit niet het gezelligste is, maar ik denk ook dat veel mensen voor een bepaald type interesse hebben, en zo wel alle auto's kunnen vinden die ze graag willen zien. Het terrein word namelijk zonder vervoers middel bijna te groot

Ik denk dat er ook in ieder type auto wel serieuze mensen te vinden zijn, die voor hun type willen opkomen met betrekking tot het netjes opstellen van de auto's.(mits ze netjes door iedereen behandeld worden)

Het vuil wat er lag ging nergens meer over, en ik vind ook dat je gerust fotos mag maken van toen het vol stond en dezelfde foto maken van als iedereen weg is, want dan krijg iedereen eens een indruk hoe mensen zijn en doen.

Je kunt ook BV voor volgend jaar bij een paar oude auto's de dakplaat afslijpen en iedereen spelenderwijs hun vuil proberen weg te laten gooien
Lukt in de efteling ook redelijk

Zou helemaal geen gek idee zijn om voor iedere meeting een ideeenbus te maken, want ook voor volksdub iedereen klaagt over dat slechte weggetje maar niemand draagd eens aan dat misschien van die kunstof rijplaten van de bouw een optie zou kunnen zijn, en wellicht zijn er BV conecties bij iemand die dit zou kunnen verzorgen.

Het zijn maar ideetjes hé