Oke mijn eerlijke ervaring/mening over mivw 2013
Ik ga al jaren naar mivw maar vind het er persoonlijk in al die jaren niet beter op geworden naar mijn mening veel te groot geworden.
Denk dat 70 procent wat er staat je zo kan weg halen dan houd je fatsoenlijke meeting over met fatsoenlijke auto's ipv origineel,lease,junk,tupperware etc.
Heb niet eens alles gezien en er ook niet veel moeite voorgedaan stond heel veel origineel of junk tussen, dat daar nog altijd niet in al die jaren een aparte plek voor is gecreeerd verbaasd mij maar ook weer niet zal wel met de rekening te maken hebben?
Voor mij was dit laatste keer mivw op de zondag, de zaterdag avond bij hotel is mooi zat, goed te belopen je kan alles zien en je hebt dan ook wel alles gezien.
Ow en waarom als ik om half elf aankom staat er al voor drie kwart vol ? terwijl er werd beweert dat de poorten niet eerder open zouden gaan dan half tien en ik moet horen dat eerste al om 8 uur binnen staan? Vreemd.
Maar goed dit is mijn persoonlijke mening ik weet dat lang niet iedereen eerlijkheid kan waarderen en er zal wel weer gehaat worden of gegumd.