01-08-2013, 12:16
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Jan 2012
Posts: 2,509
|
|
Goede tip Cees, mij werd inderdaad ook verteld dat het geen probleem zou zijn. Ik heb destijds gebeld voordat ik de wagen aanschafte, om zeker van te zijn dat ik er mee kan rijden. Daarbij heb ik alle originele papieren en platen nog en zal de vorige eigenaar direct bevestigen dat ik hem heb gekocht, daar steek ik mijn hand voor ik het vuur. Jouw kever is ook wat mee gemixt wat een deel van de problemen veroorzaakt lijkt mij, en daar heb ik dan weer geen last van. Mijn rocco is tot en met het blok helemaal origineel zoals hij in '76 van de band rolde (op hier en daar een stukje lakwerk na dan). Mij is toen ook verteld dat ik hem APK-waardig moet aanbieden voordat ik het kenteken weer geactiveerd krijg. Zoals hij er nu bij staat hoefde ik niet af te komen, dan keken ze er nog niet naar. Ik zal straks in ieder geval nog even bellen voor de zekerheid.
Vanochtend weer een partijtje golf delen in de buurt opgehaald, dat dadelijk eerst even wat aan de kant duwen en dan gaan we weer verder met de rocco.
Stoken en koelen, dat is vandaag het motto!
|