Quote:
Originally Posted by KevinJ
Veel dikke auto's gezien! De corrado van Herm was toch wel mijn favoriet. Wat een gaaf en net ding! Super meeting was het.
|
Thanks! Ben ook erg blij met het resultaat en dat hij er zo bijstond
Wat mij erg opviel was de relaxte laid-back-sfeer over het hele weekeind en vooral op de zondag, en ondanks de voorspellingen van de hele week ervoor was het echt lekker meeting-weer en de opkomst viel in het geheel niet tegen, ook al was deze minder dan het vorig jaar.
Verder vond ik het opvallen dat de kwaliteit van de getoonde auto's en de afwerking hiervan buiten gewoon hoog was en het lijkt of dit met de jaren steeds beter word (wat nou crisis
)
Ook ik wil graag iedereen heel erg bedanken voor de zeer geslaagde meeting en zeker het hele weekeind.
Iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen van bezoekers tot aan de vrijwilligers en organisatie:
Bedankt en zeker toto volgend jaar, dan maken we er met z'n allen weer een mooie 2014 editie van!
Ook dit jaar hadden we weer een top-team van vrijwilligers en organistie waardoor alle voorbereidingen, het opbouwen en het afbreken lekker soepel verliep. Het was een heel karwei maar alles was het dik en dubbel waard!
Laat maar komen die foto's!
Mijn foto's volgen nog, ben er druk mee bezig maar was gisteren nog stand-by van het hele weekeind