Leuk om te horen dat er toch mensen zijn die het performance kunnen waarderen en begrijpen dat zo'n auto anders gebouwd is dan die voor de show.
Bij mij gaat het functioneren voor de looks en is het weg laten van belangrijke delen geen optie. Wel vind ik het belangrijk dat alles netjes zit wat erg lastig is met zo'n motor waar heel veel omheen zit.
Het ziet er naar uit dat deze auto verkocht is en het is nu aan mij of ik op het gedane bod ingaat.
Dit zal betekenen dat er andere wielen onder komen omdat ik de BBS rennsportvelgen dan zelf houd en er een 02M-bak in komt met een nieuwe/grotere en sterkere koppeling. Deze man zal er af en toe mee naar een meeting gaan en het circuit niet mijden wat ik wel deed.
Wat ik nu zelf wil of ga doen is nog niet duidelijk om verschillende redenen. In principe heb ik al veel delen voor de Leon Supercopa, maar ook bij mij lopen de verdiensten terug en ik heb geen zin om weer jaren krom te moeten liggen voor een auto terwijl ik nog veel moet gaan verbouwen enz.
Ook heb ik nog een Ibiza Cupra waar ik veel plezier mee heb en ik misschien wat circuit-ervaring mee op wil gaan doen, maar om eerlijk te zijn ben ik het liefst 6 dagen in mijn werkplaats en de zondag bij mijn 3 kinderen