mijn golf gaat niet buiten voor er 1 000 000km op staat (hieronder te verstaan, ik verkoop die niet voor dat zover is. alles eronder is die nog niet versleten). ik blijf er tot dan gewoon mee rondrijden. daily!!!
ik heb er het volle vertrouwen in dat een golf 2 dat ook aankan.
je moet je zo niet opjagen man, is allemaal niet nodig. je hebt ook je punt geschreven en dat aanvaarden wij ook gewoon. jij gaat van de gedachte uit dat je een oude wagen met respect moeten behandelen omdat die het anders niet volhoud. en dat is idd zo. alleen zijn die golf2's zowat de uitzondering op de regel. die blijven gewoon gaan, wat je ook allemaal uithaald. en als je brokken hebt, kost het geen stukken van je lijf om te fixen
.
als ik mijn capri 2.0 pinto blok opblaas, dan ben ik vlot 500-1000€ kwijt. doe je dat met een golf 2, ben je pakweg 150-200€ kwijt.
ludo had hiervoor ook zo een tam plat betrouwbaar dieselke. hij kocht zich nu een andere met turbo. das een keuze die hij zelf maakte. wil hij nu een trage betrouwbare auto die niet stuk gaat, had hij evengoed de andere kunnen houden.
begin je uzelf wat op te jagen, sluit je gewoon de pc ff af en ga een uurtje genieten van het goede weer in belgie. doe ik ook gewoon
.
wij spreken wat wij zouden doen, jij zegt wat jij zou doen. de rest moet dan voor zichzelf uitmaken wat ze doen hé. hij heeft de beide kanten gehoord met totaal verschillende mening. dat moet er ook zijn.
jij had duidelijk al wat pech met de motoren van die T3's, die verhalen heb ik ook gelezen en das natuurlijk brut pech hebben. ik heb tot nu toe alleen positieve ervaringen met de golfjes. moest je mij uit de fordwereld kennen, dan zou je weten dat ik nogal veel brokken rijd met de fords (op 10 000km heb ik 6koppelingen kapot gekregen, 2cardans, 1 versnellingsbak, 2 radiatoren, 1 cilinderkop, 1 achteras hopen banden en remblokjes... en das dan 1 auto).
feit is dan toch, die golf is een serieus goede wagen als die al 4jaar en 60 000km met mijn rondtaffeld
ik geef je dan ook een paar sfeertips hoe de auto het bij mij stelt
en nu knippert men olie lampje als ik lange bochten neem. vermoedelijk gaat het weer weken duren voor ik er eens naar zie