View Single Post
  #68  
Old 18-07-2013, 22:03
Ludomk2 Ludomk2 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 231
Default

Quote:
Originally Posted by fcapri

de ludo heeft deze GTD goedkoop kunnen kopen, heel goedkoop. dus dat er wat probleempjes gingen inzitten, dat had je van ver kunnen verwachten.
door de scheur in het uitlaatstuk heeft de vorige eigenaar waarschijnlijk gedacht dat de turbo aan het overlijden was en heeft die snel de boel maar verkocht.
als je een auto wil waar geen problemen aanzijn, of waar je binnen no time hersteld bent, ga dan naar een leasewagen. dan rijd je met een gerust hart (en dikke factuur).
wil je graag zelf je handen eens vuilmaken, dan kan je overwegen om een oude auto te kopen.
als je met het excuus afkomt dat je geen kennis, geen plaats en niet de tijd hebt om eraan te sleutelen, dan moet je geen oude afgeragde GTD kopen!!!

ludo leert graag bij en steekt zijn handen uit de mouwen als het moet, dus dat komt goed. wil hij met die oude mazoutstoof recente wagens in het stof (ROET) laten bijten, dan moet die ervoor gaan .
ander blok kopen is nu ook de grootste moeite niet, koop je gewoon een complete golf 3 1.9td en lepel je die motor erin hé. ben je voor minder dan 500€ mee klaar.
als mijn 1.6 bak sneuveld, komt de mk3 dieselbak erin (veel beter en langere verhoudingen), sneuveld de blok dan staat er hier snel een golf3 voor de deur als donor


Ik leer zeker wel eens iets graag bij, daarom vraag ik hier bijna altijd informatie, ik ben geen knul die alleen maar in een '' kostuum '' rondloopt,
ik ben iemand die graag dingen wilt bijleren ivm met de automechaniek om ooit en ik zeg ooit, een ''niet officieele'' garage op te starten met een vriend voor oude Golfjes..

offtopic; Mijn auto laat ik liever origineel, geen sport sh*t noch verlagingset komt er eronder te liggen, een daily wagen hoort standaard te blijven (vind ik)

back on topic; De auto moet motorisch in orde zijn. ik wil midden augustus ermee naar spanje mee gaan.
Reply With Quote