18-07-2013, 13:11
|
Forum Regular
|
|
Join Date: May 2013
Posts: 227
|
|
Maak die jongen maar lekker gek,,,kan ie binnenkort een ander blok gaan zoeken
Jullie hebben een plekkie om te sleutelen en kennis om hem indien nodig te reviseren
Ik niet en ik denk ludo ook niet ,,, hij wist notabene niet eens waar het uitlaat spruitstuk zat
ewcaddymk1
degene met de grote k24 of t3 moet je echt wel in toeren janken omdat die pas beginnen bij 2800rpm
en er zijn zat die alles hebben afgedopt en de druk alleen met de pomp afstellen
die dus met een druk rijden van 1,2 tot 1.6 of zelfs hoger
Daarom zeikt bij bijna elke T3 de olie uit het blok, of ze rijden op koelvloeistof
fcapri
de pakkingen van die 1.6 diesels waren niet van de beste destijds en je blaasd die er zo door.
ik dacht dat er destijds ook races waren op circuit waar de diesels in meededen?
ook al worden die GTD 30jaar lang afgetrapt. als die nu nog leven, kunnen ze ertegen
mits je repareert wat kapot is EN zéér regelmatig onderhoud pleegt
Op circuit is niet te vergelijken met iemand met weinig kennis en middelen om te repareren
Nogmaals jullie hebben ruimte gereedschap kennis een ander niet
Let daar ff op als je advies geeft
Als je je hand niet omdraait voor een komplete revisie wil dat niet zeggen dat een ander dat ook kan,,,voor jullie een fluitje van een cent en voor bijv mij of Ludo betekent dat einde motor
Dat is toch niet zo moeilijk te snappen?
De één rijdt om te kunnen sleutelen en de ander sleutelt om te kunnen rijden
|