Subaru afgekapt, heb met een hoop financiele problemen gehad en met justitie wat nu achter de rug is.
Maar we zijn er weer
Mijn plan was om een Impreza GT Turbo ervoor terug te kopen maar na verschillende te hebben bekeken en erin te hebben gereden is niet niks voor mij, het gaat ziek hard, geen wielspin maar daar houd het voor mij mee op :P
Dus komt er weer een VW voor terug, zat te twijfelen tussen een Corrado (Vr6/G60) of weer een Mk.II GTI, puur voor fun want ik rij sinds 3 maanden elke dag met een busje van de zaak en echt tijd heb ik er niet voor.
Deze ga ik maandag ophalen, plannen zijn einddemper vervangen voor een Groep A einddemper, sportstuurtje vervangen voor een oem stuurtje, xenon eruit en gewone H4 erin, verder moet ik het met de tijd wel bezien :P
Net opgehaald, nog mooi wat prul erbij gekregen maar dat gaat op de grote berg :
Vandaag de Corrado eens uitgeruimd en kwam nog mooi dingen tegen zoals G60 koplampen, schakelaars, dopjes en hendeltjes, geperforeerde schijven achter :O nieuwe G60 logo's in verpakking, nieuwe Corrado dorpelstickers, elec raam mech., Weitec verlagingset, G60 leder stuur etc tegen
.
Eigenlijk te goed en mooi om te slopen, vandaag eens gewassen en gekeken wat hij doet op de snelweg, Glader doet max 0.9 bar van Roma Tuning uit gereviseerd.
Ook slopers moeten liefde krijgen :P
Net echt :P
Glazen kanteldakje fabrieksaf