11-07-2013, 23:11
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by rallye g60
leuk project succes ermee !
|
Dankje!
Heb weer druk bezig gezeten. Heb het koelsysteem eindelijk terug volledig gemaakt en bezine, olie en KVS bijgevuld. Heb hem proberen te starten maar de batterij is plat. Moet nu zien ergens een jumpstarter ofzo te vinden.
Verder heb ik de stoelen en achterbank gepoetst, en gemonteerd evenals de achterste tapijten. De voorstoelen moet ik wel nog witte plastiekjes voor in de rails op zetten, en stopblokjes voor op het einde van de rails maar die moet ik eerst nog vinden. En de achterbank hangt ook nog los, moet ik de vijzen nog van gaan halen op da sloop.
Verder alles aan het klaarmaken voor het carrosseriewerk, en aan het uitzoeken hoe ik het ga doen met de stukjes die ik moet lassen. Heb dat nog nooit gedaan en beschik niet over het materiaal. Ik heb ook geen zin om een lasapparaat te kopen, tenzij mijn ouders de volledige kostprijs op zich nemen. Ik kan het me als 17 jarige alvast niet permitteren
Dus moest er iemand uit de buurt van Leuven (België) dit zien, die de nodige kennis en materiaal heeft en het ziet zitten om eens af te komen om wat te helpen, laat maar weten
"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
|