View Single Post
Old 07-07-2013, 11:29
Herm Schreurs's Avatar
Herm Schreurs Herm Schreurs is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Klopt helemaal

Deze gaten zitten er in om deze nieuwe delen goed vast te kunnen zetten aan de bestaande binnendorpel.

Alles is zo gemaakt dat de kooi het dragende gedeelte wordt en de rest van het blik er tussen zit om droog te blijven

Ik weet dat het een onoverzichtelijk project is en nog langdradig ook, maar ik moet ergens naar toe werken en daar is dit alles voor nodig. In principe zou een space-frame veel makkelijker zijn voor mij en veel tijd schelen, maar dit mag nu eenmaal niet voor op de weg. We zoeken een beetje de grenzen op voor wat de mogelijkheden om deze straat-legaal te houden. Deze man wil een auto zonder compromis, maar links of rechtsom zit je toch aan bepaalde regels vast.
Nu is het langdradig, maar later bij het opbouwen van alles zullen de vorderingen er beter uit gaan zien en ook zal het beter te begrijpen zijn waarom ik bepaalde dingen maak of aanpas.

Ik denk dat niemand het hier als langdradig ervaart, misschien zoude we vaker een update willen zien maar als er weer een komt is het ook meteen een kwalitatief hoogwaardige update met meesterlijk werk!

Ga zo door!
Reply With Quote