Quote:
Originally Posted by ar1g3
Ook van het vloekende type?
Ziet er echt mooi uit al dat laswerk, ik wou dat ik de kennis en mogelijkheid had om dat ook te kunnen doen...
|
Ik moet je zeggen dat ik door de jaren heen een stuk geduldiger geworden ben gelukkig
Vloeken doe ik zelden, maar ik kan flink kwaad worden als het echt niet wil. Dit komt vooral omdat ik niet snel tevreden ben en de lat nog wel eens wat te hoog leg
Ik vind mijn werk echt super, maar veel mensen denken al snel dat ik de hele dag bezig ben met hobby, maar als er 4 of 5 grote projecten staan en zo'n 10 mail per dag moet beantwoorden, de telefoon die steeds gaat, en dan nog de ontwikkeling van diversen nieuwe producten waardoor ik vaak slapeloze nachten heb. Nachts slaap ik niet meer dan zo'n 5 uur en heb bijna geen tijd voor een normaal sociaal leven. Dit is ook de reden dat ik veel te weinig op meetings enz ben en dat vind ik best wel jammer al heb ik mij nu al wel ingeschreven voor Volksdub, Dumpd en ik wil nog naar Edition38 waar ik zal zijn met mijn blauwe Golf die dan ook de verkoop in gaat.
Ik ben erg blij met de grote hoeveelheid werk die ik heb, maar ik heb momenteel best wel wat moeite om alles goed te laten verlopen en om iedereen tevreden te houden.
Naast deze Rallye ben ik ook bezig met een Ibiza R36 en een Corrado R32 en staat er nog een Golf G60 te wachten die gespoten is en waar een R32 bi-turbo met 4MOTION in komt en er staat nog een mk3 Cabrio die gelukkig bijna af is. Voor hierna staat er nog een mk2 in de rij die ik compleet moet bouwen van chassis naar 4MOTION t/m een dikke turbo-motor en speciale bak wat nog even een verassing blijft.
Ik zeg momenteel veel werk af omdat ik het niet aan kan. Eigenlijk moet ik beginnen aan vast personeel, maar dat zou een omschakeling zijn naar het commercieel worden wat ik niet wil. Veel auto's zijn nog niet af en ik hoop dat er volgend jaar een paar auto's meer op de meetings mogen staan waar ik aan heb mogen werken zodat ook iedereen kan zien hoe het eindresultaat is.
Hoe het verder zal gaan met DutchBuild weet ik nog niet goed, maar ik hoop hier mee door te kunnen gaan zonder (te) commercieel te worden en waardoor alles dan alleen nog maar om het geld draait gaat ipv het werk goed te kunnen en mogen doen met een goede service en contact naar de mensen toe wat bij mij toch echt voorop staat.