View Single Post
Old 05-07-2013, 06:56
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Ludomk2
Heb ook geen idee waar dat vandaan komt, vorige eigenaar heeft echt rare dingen gedaan met de electronica, als ik mijn 4 richtingsaanwijzers aan zet, dan gaat dat driehoeklampje niet aan op het dashboard, signaalfunctie van de grootlichten werken niet meer, achterruitwisser werkt niet meer,

maar het belangrijkste is, hij is maandag apk goed gekeurd. ze kijken alleen naar de belangrijkere dingen

is gewoon dat lampje niet kapot in de schakelaar? bij mij ging het lampje niet meer van de lichtschakelaar (die blijft ook continue branden).
heb de schakelaars open gehaald, lampjes eruit geknipt, ledjes met weerstandje in gesoldeerd. lekker wit licht nu ipv verschillend geel.

in het echt is het stukken beter (dashboard effen verlicht, knoppen zo helder niet), maar de camera kan niet zo goed overweg met nachtfotos)

signaalfunctie van de grootlichten is OOK een lampje met een blauw kapje op, in tegenstelling tot de andere ledjes ernaast. die waarschijnlijk ook defect (ga ik bij mij ooit vervangen door een ledje als die kapot gaat).

achterruitenwisser zal de kabelboom in de klep zijn. was bij mij ook kapot en t verergerd alleen maar. nr plaat verlichting zal snel volgen, of achteruitontdooiing.
Reply With Quote