![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
02-07-2013, 15:08
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Feb 2013
Posts: 231
|
|
Quote:
Originally Posted by fcapri
komt de rest een beetje overeen met de foto dat ik poste? die stuuras komt uit een 91'er 1.8benzine.
naar mijn weten was deze fabrieksorigineel en is dat nooit gedemonteerd geweest (is de ex auto van mijn broer).
bij mij zit die veer daar dus ook, maar ONDER die grijze blok waar het stuur op komt.
ik heb gekeken hoe je die kan verwijderen, en daarvoor zou ik die gewrichten aan de onderkant moeten losmaken, de veer onderaan losmaken, en dan die hele stang er langs boven uit te trekken.
mogelijk is de uwe er ooit uitgeweest, heeft de persoon dan vergeten de veer erin te steken voor hij de stuurstang terug plaatste. en bij montage van het stuur dan de veer erin gestopt.
op de originele manier, zou de veer de stuurstang dan toch 1-2cm hoger moeten drukken (die veer zit daar nu samengedrukt ter hoogte van het contactslot).
kijk desnoods eens in de motorruimte, hoe het bij die kruiskoppelingen bij u zit. daar zit namelijk ook een veer die alles wat opspant. mogelijk zit die er nu heel losjes in daar en 'rust' de stuurstang op die gewrichten en stuurhuis
|
Die schroefdraad waar je het stuur in zet komt niet overeen met deze foto,
jij hebt er zo een dikke ding op, bij mij is alles op de zelfde dikte, daarom dat mijn stuur misschien te diep naar beneden gaat?
![](https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1010772_193342780830087_9687779_n.jpg)
|