![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
18-06-2013, 21:16
|
![Kevert's Avatar](image.php?s=d778bc5b3e422fd0a4f43385e2e5bbe1&u=20270&dateline=1242260166) |
VW Fanatic
|
|
Join Date: Mar 2009
Posts: 397
|
|
Ja dat heb ik dus ook gehad onderweg naar me werk, ik rook altijd al zo'n vreemde koelvloeistof achtige lucht. Raam compleet beslagen in no time en een hoop witte rook uit je luchtroosters ![Wink](http://volksforum.com/forum/images/smilies/wink.gif) , ook ging me alarm af want de besturingsmodule liep vol water omdat die precies daar achter me dash zat (helaas net een 1,5mnd oud).
Heb toen op me werk met een stuk slang een bypass gemaakt dat ie niks meer naar de kachel stuurde.
Daarom heb ik altijd met lange ritten naar bijvoorbeeld worthersee een stuk slang daarvoor mee.
Maar ik was van plan om bij me golf ,zodra ik me nieuwe motor erin ga hangen ,deze kleppen weg te laten. Weet noet of dit verstandig is aangezieb ik niet weet hoe oud die kachelradiateur is.
Is trouwens zo'n ding ook anders bij een us mk2 met airco?
|