Thread: Mk1-17
View Single Post
Old 12-06-2013, 16:16
MK1-17 MK1-17 is offline
Forum Newbee

En ondertussen is de remklauw vervangen,

eerst zonder resultaat, begon dus te vrezen voor de hoofdremcilinder, ...

nog maar eens alles ontlucht, en eureka, op het eerste gevoel is de operatie geslaagd en remt het beestje terug zoals het hoort, nu enkel hopen dat het ook in orde is op de keuring.

Een kleine testrit gewaagd in een zijstraat, maar blijkbaar zal er toch nog wat werk zijn aan het motortje, want hij viel vrij snel terug stil.

Ondertussen is er ook een nieuwe vulhals aangkomen, ik vermoed dat er wat vuil in de tank rondrijft, dus dat wordt één van de volgende puntjes die moeten aangepakt worden.

Verder ook nog steeds geen oplossing voor de electriciteit, best eens samen kijken met een vriend of nonkel, want het begint nu toch echt wel te kriebelen om er mee te kunnen rijden.

Vorige week dan een setje stalen bumpers tegengekomen.

Dit zijn opknappertjes, en ik weet dat het dan niet meer origineel is, maar vind dit wel iets hebben, misschien dat ik ze er achteraf terug af doe als het mij zelf te veel stoort, maar dat zien we nog wel

Eind deze week komt ook de regelbare vering er aan.

Hopelijk gaat het nu wat vooruit, dat ik er mee naar de keuring kan gaan, regelbare veren monteren, beestje op zijn buik leggen en de ATS Classics er onder zetten.

Keep you posted !
Reply With Quote