View Single Post
Old 10-06-2013, 08:40
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by rondekker1983
Kan je hem dan niet zo maken dat hij makkelijk te demonteren is.
Als ik kijk naar de rest van jouw werk moet dat geen probleem zijn

Natuurlijk is het mogelijk om hem zo te maken dat hij makkelijk te demonteren is, maar ook op de weg zal het fijn zijn dat de wegligging ook goed is, en het ziet er niet uit als ik hem er vanaf moet halen.
Ik wil er ook mee naar Wortersee en het ziet er niet uit als deze plank er niet op zit. Ik zal in dit geval voor de boete gaan als ze er moeilijk over doen

Ik moet je zeggen dat ik uit ervaring weet dat ze bij bv een rally- of Raceauto meer door de vingers zien dan bijvoorbeeld een tjoeningsbak
Dit geld niet alleen op de weg, maar ook bij het RDW en de APK.

Ik heb al veel vaker te maken gehad met dit soort gevalletjes en ik heb zo lang als ik rijd (18 jaar), nog nooit een boete gehad voor iets anders dan voor te hard rijden. De keren dat ik van de weg ben gehaald heb ik alleen een waarschuwing gehad en een paar adviespunten. Op zo'n moment ben je gewoon ontzettend dom en ben je superblij met hun advies

Wat bij mij ook nog wel eens geholpen heeft, zijn de RDW-papieren waarmee je kan bewijzen dat je hem om heb laten keuren. Gewoon zeggen dat je hem zo heb aangeboden zoals hij er op dat moment bij staat. Ze maken bij het RDW geen foto's en zij registreren te weinig waardoor niet terug te zien is hoe de auto op dat moment was
Reply With Quote