03-06-2013, 08:45
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,870
|
|
ah, ok.
Heb geen ervaring met de 1.3 digifant ecu en kabelboom, maar ik heb zelf de motorkabelboom en de ecu van de g60 in mijn golf gemaakt en dat zijn maar een paar draden.
Ik heb m stand alone gemaakt zeg maar, met 1 relais voor de ecu en 1 voor de brandstofpomp.
dan hoef je alleen een paar massa aansluitingen van de carroserie te halen en een constante plus en een geschakelde plus en dan werkt het gewoon en hoef je niet je hele zekeringskast en dash enz. om te bouwen.
ik denk dat de 1.3 kabelboom niet veel moeilijker is dan dat.
Zou eerst eens proberen een paar schemas op te zoeken, dan zie je snel genoeg hoe het zit.
__________________
Golf1 Inari silber metallic --> engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
|