View Single Post
Old 29-05-2013, 13:37
T3 fan T3 fan is offline
Forum Regular

Ik ga uit van een dak zonder sunroof en dan ergens in het midden (dus een enigzinds vlakke plaat)
Dan idd deuk er uit duwen en warmstoken en koelen (VEEL en goed opgevroren ijs is ook goed) let wel op dat het warmstoken en koelen niet zo goed is voor je lak en je bent al snel te warm,,Ik bedoel als je het ziet ben je al veel te laat en moet je als nog spuiten
Mits het goed gedaan wordt werkt dit wel
Het is wel zo dat de spanning zo vermindert wordt dat je dak weer bol blijft staan maar het wordt nooit meer zo sterk als het geweest is dus ik zou de deuk er uit duwen paar keer warm/koud en alsnog een versteviging maken met een strip of zo want bij de eerste de beste wasstraat mag je weer opnieuw beginnen
Lijmen of plakken is niet eenvoudig met een pot bison te doen,,,laat je ff goed informeren dat je lijm koopt die goed tegen kou ÉN hitte kan
Het metaal kan ontzettend warm worden in de zon en met nachtvorst ook weer heel koud
Het stevigste is als je een strip neemt die zo veel te lang is dat ie onder spanning (zonder lijm) tegen je dak duwt en de lijm dan eigenlijk fungeert als demping tegen evt klapperen of andere bijgeluiden én om extra vast te blijven zitten uiteraard
Als je dan toch bezig bent en indien het mogenlijk is twee strippen als een kruis in het hart van de buts is uiteraard het aller stevigste
veel succes er mee
Reply With Quote