View Single Post
Old 26-05-2013, 09:01
vw hoppie vw hoppie is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Golf1__
Heel erg leuk om te zien met welke finesse hier wordt gewerkt! Leuk zo al die nieuwe onderdelen!

Ik heb enkele jaren terug je projecten gevolgd op retropilots.be ( ik vermoed dat jij dat bent). Hoe staat het met de andere golf gti's? Dat zag er ook al netjes uit !

Hey, wel ik heb deze gekocht omdat ik iets wou hebben waar ik direct mee kon rijden, aangezien dat ik voor mijn andere echt alles alles nieuw wou hebben. Maar het is bij deze witte een beetje anders gelopen . De witte 5 deurs wordt nog altijd mijn 3de gtike dus deze wordt niet 100%, ook al zit ik er niet ver naast haha.
De andere gti is nu compleet ontdaan van de lak en de routex enzo, daarvoor heb ik liggen: nieuw deuren, nieuwe kofferklep, nieuw vloerplaten, nieuw voorfront, nizuw achterpaneel met klein lichten, reservewielbak, nieuw motokap zonder naad vooraan, nieuwe kabelboom compleet, nieuw dashboard, postachterlichten, nieuw voorvleugels, schuifkantel open dak, happich klapramen achteraan nieuw, klapramen vooraan nieuw, .... Wacht alleen nog op een goeie carossier dat het ziet zitten om alles er deftig in te lassen, ik heb namelijk iets te lang naar al dit origineel plaatwerk moeten zoeken om het dan te laten inlassen en afwerke met kilos plamuur
Reply With Quote