View Single Post
Old 16-04-2005, 10:46
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life

ZO...... ondertussen is het alweer een wereld van verschil sinds mijn laatste post

Ik heb mijn velgen geprobeerd.... toen ik klaar was met het proberen wilde ik wegrijden, gaat mijn sleutel niet meer in het contactslot!
Andere sleutel geprobeerd ook niets, zwarte plastieken sleuteltje geprobeerd zelfs die niet....
Dan staat dus contactslot erop en stuurslot was er ook op gesprongen, nou is mijn wagen gelukkig dealer onderhouden en heb dus recht op vw-service.

Die zijn mijn schatje opkomen slepen met een vrachtwagen
(was nog een behoorlijk gedoe omdat mijn auto haaks van het pleintje op onze oprit geparkeerd stond en het stuurslot erop zat)
Een gratis leenwagen gekregen en nu 1,5week later zit er een nieuw contactslot in en werkt het weer zoals het moet dealer heeft wel zijn excuses aangeboden voor hoe het allemaal gegaan is.... maar we wisten van te voren al dat het zo zou gaan, want gaat het bij de dealer altijd in Venlo....

Ik reed weg blijft het airbag lampje branden!! maar... ze hadden wel een proefritje gemaakt van 20km en dat lampje valt dan niet op....

Nu heb ik de wagen terug en op de velg staat 8j maar dat leek me toch een beetje sterk want 8j zou ongeveer 20cm moeten zijn.... de velg opgemeten blijken ze 22,87 cm te zijn.... 9j dus!!

Dat wist ik dus niet, van achteren hebben ze 1mm speling met de wielkasten en van voren steken ze 1,3 / 1,4 cm eruit.

Het verkeerde effect dus! ik heb nog een hele tijd om na te denken wat ik ermee ga doen, in principe is het niet zo erg dat ze zover uitsteken van voren maar dan moet het van achteren ook net zo breed uitsteken!!
Reply With Quote