View Single Post
Old 22-05-2013, 18:30
B0B0 B0B0 is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Shon
Bij de dempers, schokbrekers bedoel je? Daar zit een gewone moer met veerrondel achter idd. aanvechten zou ik niet doen, ze zijn altijd juist knik braaf ja, en doe alles wat ze zeggen en je bent er het snelst buiten. Je hebt een ontluchtingstool voor 30€ die je aan een compressor kan hangen, dan lukt het wel alleen? Ja ik kan er wel inkomen, het is oneindig wat je allemaal nodig hebt en de kosten lopen snel op aan al die kleine dingen. Ik heb nog een standaard middendemper liggen die je kan lenen eventueel.. Ik hoop dat het je lukt.

als ik in orde ben zo ben ik in orde zo en moeten ze niet moeilijk doen zo simpel is't als zij willen alles uitvogelen dan moeten ze het ook wel correct doen en niet maar dingen beginnen opzetten omdat ze denken dat het fout is...
en moet ik dan voor 1 keer weeral een ontluchtingstool kopen mijn pa
vind nu al dat ik teveel rommel heb aan materiaal (als ge al weet wat een straalcabine + compressor die dat kan trekken inmeent van plaats...)
bedankt voor het aanbod van de demper maar ik heb een 60mm buis lopen en uitlaat pot is dus ook zo dan moet ik weeral extra tussenstukken plaatsen en in't midden pitsen eigenlijk kwa buis, ik koop wel gewoon de middenpot (stelt toch niks voor) enkel weer die kosten...
Quote:
Originally Posted by Burmah
Ik ben van Heers, het Total tankstation iets verder als de keuring, daar woon ik en echt kl*te omdat te horen van de keuring...maar het zijn nu eenmaal een hoop eikels daar. Die kerels zijn onlangs overvallen geweest en sinds toen geraakt bijna niemand meer gekeurd, altijd lichten fout enzovoort, en dan komen deze mensen bij ons naar de garage om ze af te stellen en dan blijkt dat ze gewoon perfect staan. Maar ik wens je nog véél geluk!

de lichtenkerel was nog de sympatiekste van ze allemaal die was helemaal chill enzo maar den eerste zag het al niet meer zitten toen ik met mijn eigen platen afkwam terwijl dit wel ging uiteindelijk maar um moeite moest doen ervoor want heeft hulp moeten gaan vragen aan een collega... (begon toen ook nog te melken dak illegaal naar daar gereden was enz) en toen ik afkwam dak zelf motor met bijhorende teller vervangen had heeft het nog 10 min geduurd en vond um niks beter dan mij het "attest" blanco te geven en als opmerking te zetten in't systeem dat mijne teller ontbrak pfff
en had ik geweten dat ze in heers zo moeilijk deden tegenwoordig wask misschien toch beter naar diest gereden lol achja nu toch allemaal te laat...

Greetz B0B0
Reply With Quote