22-05-2013, 13:28
|
|
VW Guru
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by B0B0
borgmoeren zijn al gekocht (maar de dempers zijn er standaard niet van voorzien dus dit ga ik bij herkeuring nog "aanvechten"
de achteras met trommels ligt al in de auto om terug om te zetten maar ik weet niet of ik deze er zo terug opkrijg (remleiding schijven zijn korter) en of deze nog goed werken weet ik ook niet...
en alweer maar eens een som geld het blijft maar altijd hier geld daar geld... de uitlaat voorzien van een middendemper komt ook alweer gauw op +200€
hij is technisch perfect in orde dat is gewoon het meest klote in dit apenland...
en geen plek hebben om te sleutelen buiten op de oprit en met het fantastische weer dat we hebben en remmen alleen ontluchten gaat bv ook niet dusja...
achja we zullen maar blij zijn met het nieuws dat er nog steeds niet op de PET scan was te zien...
Greetz B0B0
|
Bij de dempers, schokbrekers bedoel je? Daar zit een gewone moer met veerrondel achter idd. aanvechten zou ik niet doen, ze zijn altijd juist knik braaf ja, en doe alles wat ze zeggen en je bent er het snelst buiten. Je hebt een ontluchtingstool voor 30€ die je aan een compressor kan hangen, dan lukt het wel alleen? Ja ik kan er wel inkomen, het is oneindig wat je allemaal nodig hebt en de kosten lopen snel op aan al die kleine dingen. Ik heb nog een standaard middendemper liggen die je kan lenen eventueel.. Ik hoop dat het je lukt.
|