21-05-2013, 12:56
|
|
Forum junkie
|
|
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,871
|
|
Origineel zijn de brandstofleidingen niet van koper. Wel worden ze vaak vervangen door 8 mm koper omdat dit makkelijk te verwerken is.
Je hebt de tank en vulhals aangepakt dus dat kan eigenlijk geen probleem meer zijn. Tank ontluchting denk ik ook?
In de GTI tank zit een filter (op de bodem), ik neem aan dat je deze er terug in hebt zitten. Deze is voor het grof vuil en de benzine filter voor het fijn vuil. Teminste ik ga er vanuit dat je een GTI tank hebt dus zonder opvoerpomp en de aansluiting voor de pomp aan de onderkant.
Als je roest ziet in je injectoren kan het eigenlijk niet anders dat het systeem lange tijd "droog" staat. Je accumulator hoort je leidingen tot de injectoren op druk te houden. Heb je deze er nog tussen zitten? Anders moet je denken aan een kapotte accumulator of brandstof lekkage waardoor de leidingen droog komen te staan.
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR
VW Golf 1 - 1983 - PG G60
VW Corrado - 1989 - PG G60
VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H
|