Even voorstellen:
Voor 1,5 jaar terug kocht ik deze caddy mk1:
Met de volgende specificaties:
1.6 TD
Bouwjaar: 19-6-1991
Eerste toelating NL: 5-11-1992
Km-stand: 49850, origineel met historie!
Op het eerste gezicht geen grote problemen, wel veel opgeknapt in de loop der tijd met als doel de Caddy zo dicht als mogelijk bij het origineel te houden:
Als eerste de achterbumpers maar eens recht en strak gemaakt (gespoten in eigen gemaakte spuitcabine onder de afzuigkap)
Daarna de laadbak maar eens aangepakt
Blokje na laten kijken bij Pon Amersfoort, remleidingen en remmerij vervangen, slangen en andere losse dingen laten vervangen, motortje loopt als een zonnetje!
Daarna laadbakklep gemaakt, houtenplaat met frame, afgedekt met waterdicht skaileer (voor plezierjacht bouw) en scharnier er op (moet alleen nog gasveren onderkomen)
Achterraampje gepolijst met commandant en daarna chromepoets en vervolgens in de wax gezet, glimmen maar
Toen de wang van de bestuurdersstoel laten vervangen bij Colorglow in Amersfoort: originele stof weten te bemachtingen
Beide zijkanten begonnen toch wat (vlieg) roest te vertonen, dus ook weer strak laten maken bij Maarten van Geet Bodyrestoration in Nijkerk:
Zulk glummen weer :-)
Nieuwe siersticker er op (van Golf MK1 GTI, van die strips vind ik niet mooi)
En toen was ie zo goed als af:
Nu nog een paar kleine klusjes zoals:
Sierstickers MK1 GTI langs de zijkant (dikke en dunne lijn)
Via Werk24 DE chrome-bies besteld voor in de de voorbumper
Stoelen toch helemaal laten bekleden ipv alleen de ene wang (erger me aan het kleur verschil tussen oude en nieuwe stof)
Gehele plaatwerk interne en onderzijde laten conserveren
Komen vast nog wel meer foto's