View Single Post
Old 19-05-2013, 22:32
T3 fan T3 fan is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Johan1982MK1
Wij hebben wekelijks mensen bij de garage die vanaf 800tot 2000 euro aan reparatiekosten moeten betalen. Voor beide partijen niet leuk. Bijvoorbeeld laatst een nissan t model weet ik zo ff niet, de koppakking lek. Een enorme bak werk zeer prijzige onderdelen.. Een renault met de koppeling eruit, 900euri aan onderdelen en ga zo maar doo rmensen komen er vanzelf wel weer op een oud ding terug tegenwoordig..

Tegenwoordig wordt alles gemaakt met een korte levensduur zodat je weer een nieuwe moet ,,, en dat geldt niet alleen voor auto's hoor?!
Die auto's die bij jou in de garage komen zijn auto's met EXPRESS ingebouwde zwakke punten in de techniek
Een auto MOET na aanschaf 3a4 keer terug komen (en ze rekenen er op dat je naar de dealer gaat) voor reparaties,,,let maar eens op Johan het is bijna nooit garantie werk,,,altijd (net) er buiten
Auto's vroeger hadden nooit een lekke koppakking mits gewoon gebruikt
Ik Ben 5 jaar chauffeur geweest op een mercedes (let op MERCEDES) sprinter
en die kreeg ik op mijn eerste dag mee met 800 km op de teller dus bijna nieuw
Na een week kreeg ik te horen dat dat mijn vaste auto werd en heb er uiteindelijk 545000 km op gezet in 5 jaar maar ik heb meer in de garage gestaan dan op de weg en de gekste dingen bij 30 000 de spanrol en tevens een kruiskoppeling van de aandrijfas
Bij 45 000 scheurtjes in de kop en dat kwam iedere 45/50000 terug
ventielen die om je oren schoten wiel lagers lekke stuurbekrachtiging veren pakket gebroken ik heb 4 voorruiten gehad elke steen was een barst enz enz enz
na anderhalf jaar zag de cabine er nog heel netjes uit maar het chassis begon overal te roesten en hard ook
Ook deze wagens zijn gemaakt om kapot te gaan maar koffie zetters magnetrons televisies wasmachines ,,niets wordt meer zo oud dan het ouwe spul
Jij denkt dat alles uitgerekent wordt door economen om materiaal te besparen maar in het echt rekenen ze uit hoe lang ze het mee kunnen laten gaan
Reply With Quote