View Single Post
Old 18-05-2013, 18:30
T3 fan T3 fan is offline
Forum Regular

Dus!,,,,Boys,,,,,Met gepaste trots presenteer ik u mijn nieuwe aanwinst (foto's hier boven)
het is een 1.3tje met onverwacht toch een 5 bakje (4 en een eco versnelling) en omdat er ipv een 5 een E stond heeft de verkoper mij verteld dat het een 4 bak is
Hij stond in Breda maar de papieren lagen in Wageningen en dus was het een vrij lange proefrit
De hele weg heen 130/140 gereden (mocht van de eigenaar) en terug met 100/120
zonder problemen,,,niet warm geen stank en alles bleef het doen,,kachel stookt je de auto uit en op koel wordt het koud
Door mijn roest fobie heb ik xtra goed opgelet omdat hij er zo goed uit ziet dat ik eigenlijk dacht dat hij opgeknapt was voor de verkoop en alles weggemoffelt was
maar het is echt allemaal origineel
Enige puntjes de achtervering bonkt bij het neerkomen van een stoep of drempel
brandstof meter werkt niet (goed) ,,, geeft bij volle tank half aan en blijft dit doen en INEENS zakt hij als een speer naar net voorbij het 1e streepje van het rood wat er daarna gebeurt weet ik nog niet want ik wou naar huis ha ha
de stoelen lijken wel recaro's en daar pas ik niet in met mijn dikke reet,,,misschien iemand ruilen of iets te koop staan?
Het LIJKEN recaro's maar zijn het niet en de bestuurders heeft schade aan de stof op de wang,,,bij interesse mail ik wel foto's
Ik weet niet of ik deze asociale sloffen er nog onder hou,,,deze banden zijn best duur en twee zijn al goed gebruikt
Hij wil met optrekken onderin de versnellingen bijna niet trekken maar hoe meer toeren hoe beter het gaat,,,,ontsteking?,,,iemand een idee?
En de slotjes van bijde deuren zijn beschadigt dus moeten nieuwe voor komen
dat is het zo'n beetje op een deukje en krasje na
het hele apparaat voor E 500,- gekocht netjes of niet?
Reply With Quote