18-05-2013, 18:06
|
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by fcapri
en waarom geen 1.6diesel of GTD? zijn een heel pak zuiniger. hoge km standen boeien niet, die blokken gaan toch niet kapot.
ik kocht de mijne 3jaar terug aan 200€ bij een VW/audi garage. zit je natuurlijk met die o zo mooie wegenbelasting van NL nu.
als een benzine zo een 1:15doet, dan kost die 10€ aan benzine per 100km
als je een diesel hebt die 1:25 doet, dan kost die 5,2€ per 100km.
op 20 000km ben je toch al 1000€ armer met een benzinewagen. vermoed dat daarvoor de belasting al is betaald.
een diesel heeft ook geen last van slechte carburators, injectiesystemen, vacuumlekken, ontstekingsproblemen...
|
Een diesel is uit den boze want dankzij die mooie meneren in Den Haag mag ik dalijk mijn T3 diesel die afgelopen 2 jaar nog geen 1000 kms gemaakt heeft op de schroot hoop gooien ik heb er zo'n dikke 7000 euro in zitten en is (nu al) geen ruk meer waard
Ik heb zojuist een golf 2 1.3 gekocht MET een 5 bakje en ga hier wel mee rijden en betaal GEEN of zo weinig mogenlijk belasting niet meer
het golfje zie ik als een buitenkansje van 88 met Nog geen 150000 op de teller
en de onderkant ziet er uit of ie net van de lopende band is gerold
Als het motortje het een beetje vol houdt heb ik hier de komende jaren een prima auto'tje aan
De foto's heb ik zojuist onderweg gemaakt maar ik open er nog wel een topic over
|