Quote:
Originally Posted by Lesley
Dacht een 5bak van een Polo, en waarom dan én 1300 4bak? Zou dan gewoon voor een 1.6 5bak gaan!
|
Ik zit op het moment zonder auto en zonder degelijk inkomen,,,tijd zat om te sleutelen (liever niet natuurlijk maar wat moet ,,,dat moet) maar kan geen grote uitgaven aan reparaties doen
Ik zocht ook naar een 1.6 die 9 van de 10 keer ook een 5 bak hebben,,,tot ik deze tegen kwam
Deze zou helemaal goed zijn en het belangrijkste geheel roestvrij dat is voor mij het belangrijkste,,,oppervlakkige roest kan ik bewerken maar laswerk is een probleem
Aangezien ik al naar diverse "roestvrije en tech 100%" ben wezen kijken die dus juist doorgerot of zulke technische problemen hadden dat ik er niet eens mee thuis zou komen ben ik met mijn wensen wat soepeler geworden omdat ik nu aan reiskosten leeg aan het lopen ben (schandalig dat ze je na uitleg van je probleem gewoon 250 km laten rijden terwijl ze weten dat hun auto gaar is)
Ik wil een 5 bak omdat ik OOIT een Rotterdammer was en al mijn familie vrienden en kennissen zitten daar nog dus afstanden moeten gemaakt worden en liefst zo zuinig mogenlijk maar niet met een jap of italiaan want ik ben 1 mtr 97 en 1 mtr breed en een buik(je)
Een te kleine spijkerbroek krijg je ook HEUS wel dicht,,,maar kan je dan nog ademen??
Daar bovenop heb ik VW in mijn bloed, dus,,,ja,,,,wat moet je doen?