15-05-2013, 06:04
|
|
Postwhore
|
|
|
|
beetje kort door de bocht om te zeggen..
ben je het er niet mee eens...dan moet je vertrekken...
en die leuke lieve fijne collega's en dito baas...ha!..dies pas echt goed...roep dat nog een keer als je met heel je papierwinkel via DigiD je WW zit aan te vragen ooit
je staat tegenwoordig gewoon op straat ..en 'vast' werk is er niet meer
en tsja als je iemand in de familie hebt die hulpbehoevend is of in jouw geval gehandicapt..dan is dat voor die persoon echt megazuur...
toch zeker in de toekomst..dan hoop ik dat er veel geld in de familie is om diegene te verzorgen..want binnen nu en 20 jaar is dat allemaal voor jezelf..
om maar niet te denken als je bejaard word/bent...
maar de mogelijkheden hier in NL zijn nog steeds oneindig..nimmer gingen we de laatste 10 jaar zo vaak richting stembus vanwege een gevallen kabinet...
regels veranderen meerdere keren per jaar ...niet alleen nu weer de MRB ..ook de bijtelling op de zakelijke auto's veranderd bijna jaarlijks..
de regelgeving met hypotheken en allerlei vormen hierin..
verkeersregels en nieuwe absurde hoge sancties..maar ook de regelgeving bij het opstarten van een eigen BV is sinds oktober weer simpeler geworden (lees fraudegevoeliger)...
bepaalde overheidsinstanties en voorzieningen die geprivatiseerd zijn ..en daarom zichzelf zijn gaan verrijken aan de man in de straat (energie,zorg)
blijkbaar zoals ik al zei..en blijf doen ...het gaat veel te veel mensen hierzo nog veel te goed...
zo lang je nog kunt roepen ....het zal allemaal wel...je doet er toch niks aan etc...
en dat weten ze op het Binnenhof ook...sterker nog dat hoort men maar al te graag..
en nee ,ik zit niet zonder werk (nog niet),en ja ik heb een 88er e30 met een 6 cylinder erin..en nee die gaat niet weg voor een Prius of een 40 jaar oud hok
mischien dat ik dit over 2 jaar terug lees en denk....shit, zo slecht was het toen niet eens...
maar ik hoop het niet...
|