View Single Post
Old 13-05-2013, 17:02
SteffenUS's Avatar
SteffenUS SteffenUS is offline
VW Fanatic

Mijn vrouw werkt in de logistiek. Zij heeft in Nederland op schiphol gewerkt voor Japans in-export bedrijf. Hier werkt ze voor een olie/gas maatschappij en zij coördineert alle verzendingen wereldwijd. Ze boekt transport waar ook naartoe ter wereld en zorgt vooral dat alles qua papierwerk voor de douane in orde is.

Ik doe heel wat anders. Werk nu in de zorg met tieners (allemaal meiden) die fysiek of seksueel misbruikt zijn. Ik zorg voornamelijk voor groepstherapie. Het verdient alleen nog slechter dan in NL dus ik zit erover te denken om een rigoureuze carrière overstap te maken richting de auto industrie.

Wat betreft meetings, gaat het helemaal goed komen. Er zijn hier in de US heel veel auto liefhebbers. Heb al 2 algemene auto shows bij gewoond en hoop in de zomer naar H2Oi te gaan. Is hier 'slechts' 7 uur rijden vandaan, dus wellicht een lang weekendje naar de kust ofzo...

Verder is de US een heel gaaf land. Wat je ook wil, je kan het hier vinden. Hard werken, maar je kop word er hier niet afgehakt zodra ie boven het maaiveld uitsteekt. "live and let live" is hier een veel gebruikte uitspraak. Dat geld ook zeker voor auto liefhebbers.
Reply With Quote