![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
13-05-2013, 12:20
|
![JR_berry's Avatar](image.php?s=856c63ddab6ce77fe88bf7db94f72b2e&u=29050&dateline=1330786556) |
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Feb 2012
Posts: 71
|
|
Quote:
Originally Posted by De Pul
jammer.....
beetje zonde dat er vaak voor motorcarbs word gekozen 'om maar geen kabelboomaansluitproblemen te hoeven hebben'
ik had veel liever gezien dat er een 16v injectie in ging.die carbs weten we zo onderhand wel ers ![Wink](http://volksforum.com/forum/images/smilies/wink.gif)
[ik heb trouwens nog wel een injectieset liggen om op een smallblock te bouwen,enige wat eraan mist is de lambdasonde en brandstofpomp]
|
het is niet zo zeer om geen problemen te hebben met de kabelboom, ik vind het meer hebben (gaat dan vooral over het optische aspect) en het voordeel van de 3F blok(is een polo blokje) is, dat als het niet goed moest lukken met de afstelling moet ik maar de injectietrein en spruitstuk en ecu zoeken en mijn kabel boom een beetje aanpassen en kan terug verder
|