View Single Post
Old 16-01-2004, 15:36
B3rt B3rt is offline
Forum Newbee

Default Golf 3 VR6 bwj '94

Ik wil mijn VR6 verkopen om een heel oude droom "Golf 1 GTI" eindelijk te vervullen.

Heb altijd al een Golf 1 GTI willen hebben maar 2 auto's is me gewoonweg te duur, ook heb ook geen stallings mogelijkheid.
Ik altijd een auto voor mijn werk nodig gehad dus ik moest wel een iets jongere auto hebben waarop ik kon vertrouwen.
De golf 1 is niet meer echt een auto om ver mee te rijden tegenwoordig en is toch al op leeftijd, niet echt geschikt om dagelijks ver mee te rijden.

Nu werk ik voortaan thuis en rijd amper nog veel KM (nog geen 5000km per jaar in de laatste 1,5 jaar). Nu heb ik besloten om de knoop door te hakken en een GTI 1 te gaan kopen, voorwaarde is wel dat eerst de VR6 weg moet.

Het is een VR6 bouwjaar 1994.
Kleur: zwart
KM: ca 155.000
APK tot november 2004

Optie's:
Lederen interieur (met stoel verwarming voor)
Climatronic (volledige electronisch gestuurde airco)
Automaat
ABS/EDS
Hoogte verstelbaar stuur en voorstoelen
2 Airbags
Electrische ramen/spiegels/schuif kanteldak
Boordcomputer
Golf4 look koplampen
Sportief verlaagd
17" sportvelgen
Remus achter demper
Originele VW auto alarm+ab+cv
Originele VW radio+cd wisselaar

De auto is bijna 2 jaar in mijn bezit nu, de laatste 1,5 jaar is er weinig mee gereden. (tijdelijke werkeloos geweeste en nu werk ik 100% thuis).
Gemiddeld nog geen 5000km per jaar, ik ben een rustige rijder (ben 35 jaar) en geen scheurmonster, mijn wilde haren ben ik al heel wat jaartjes kwijt. De auto verkeerd nog in zeer goede staat.

Daar ik een goede prijs wil en in de regels staat dat ik een prijs moet vermelden noem ik mijn "wens prijs": 7500 euro
Wil je komen kijken mail me dan, ik woon in het zuiden des lands(Noord Brabant), tussen Eindhoven en Venlo tegen het mooie limburgse aan.

Ik zoek dus ook een Golf 1 GTI (zie ook forum: auto's gevraagd), dus heb je dit in te ruilen dan kan dat!

E-mail adres: mailme@b3rt.com