View Single Post
Old 12-05-2013, 20:08
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Jel Golf 2 GTI
pfff net ff alles van voor tot achter gelezen en respect hoor, heb je andere topics ook al gezien en ziet er allemaal heel netjes uit.

Van zo een dingen kan ik alleen maar dromen , financieel niet haalbaar voor me, en ook al ben ik geen leek in techniek, hier zijn toch enkele dingen die mijn petje nog te boven gaan.

Wel leuk en eerlijk van je om te schrijven wat alles kost en wat werk er aan zit, en de uitleg over hoe iets werkt. Kunne we er ook iets van leren

Keep up the good work en ben benieuwd naar het eindresultaat

Grtz Jel

Ik moet je eerlijk zeggen dat het ook erg veel geld is voor mij en heb er zelfs mijn droom-auto (Porsche 964) voor moeten verkopen.
Wat mensen zich vaak niet realiseren is dat ook ik heel veel op moet offeren om een project als deze te kunnen bouwen. Ik rijd dagelijks in een T4 Transporter van 99. Ik ben nu wel een Dodge Cummins aan het klaarmaken omdat de T4 niet sterk genoeg is voor een zware aanhanger, maar ook dit is geen recente auto en hier moet ik nog veel aan doen omdat ik simpelweg anders geen geld over houd voor dit project.

Sterker nog, ik ben nog nooit langer dan een weekeindje weg geweest omdat de vakanties te duur zijn. Voor dit jaar heb ik een caravan kunnen kopen van een kameraad voor 300 Euro zodat we een paar keer een weekeindje weg kunnen zonder dat het veel zal gaan kosten

Ik heb het geluk dat dit geaccepteerd word door mijn vrouw en zij geen hoge eisen stelt aan dure kleding en vakanties enz. Ook zij rijd een oude Audi 80 en is hier helemaal gelukkig mee.

Ik heb lang nagedacht over dit project, want aan de ene kant wil ik een extreme auto bouwen om zo te kunnen laten zien wat we kunnen, maar aan de andere kant kan het zo zijn dat de mensen mij alleen nog maar associƫren met extreme projecten terwijl wij ook klaar staan voor het "normale" werk.

Omdat ik veelal werkzaam was/ben in de oudere VW-modellen en de onderdelen steeds moeilijker te vinden zijn, wil ik met deze auto laten zien dat er ook veel mogelijkheden zijn bij de meer recentere auto's en wij dit ook prima aan kunnen
Reply With Quote