View Single Post
Old 11-05-2013, 09:27
ewcaddymk1's Avatar
ewcaddymk1 ewcaddymk1 is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by heinz74
er zijn nog steeds veel te veel mensen die het VEEl te goed hebben hiero..
bv het gros daarvan woont in grote huizen in nieuwbouwwijken met een gruwelijk salaris..
ondefinieerbare functieomschrijving als 'baan'..vormgever,designer,recrutant insource manager,senior advisor etc,etc..
die mensen hebben geen benul in de regel wat er gebeurt in de echte wereld..
kijken in de krant of op het nieuws niet naar wat de regering bij het 'gewone'volk veroorzaakt...en ook al zouden ze het doen...
THEY DON'T GIVE A DAMN!!..
een automonteur of loodgieter bijvoorbeeld..zijn in geval bij die mensen niet meer dan een 'mannetje' dat handig is soms...
dat zo iemand van pakweg van 1500 euro in de maand moet leven zal ze een worst wezen...en al helemaal niet als zoiemand zijn baan verliest door mismanagement of door oosteuropeanen die goedkoper zijn...
hij heeft toch recht op een uitkering ?..of niet dan?..(70%..nee das een vetpot)
zelf voelen ze er niks van,...en als ze eventueel een old/youngtimer hebben..zal hun die paar honderd euro per jaar ook niks uitmaken...

neem nou een combi van deze twee groepen :
timmerman en een eigen huis (3 jaar zwoegen) en geen werk meer , geen ww meer
wat dan!!!!
als ik weer moest kiezen , nooit weer iets voor je zelf bouwen want in dit kutland naaien ze je voor alles wat je zelf onderneemt
als je nou zelf een huis bouwt of als je zelf een bedrijf hebt betalen moet je hier in dit kutland altijd
ALS het zover komt dat ik mijn eigen gebouwde woning moet verkopen
dan doe ik hier in dit land geen fuck meer.
want ik kan geen uitkeering krijgen of wat dan ook omdat ik overwaarde heb , maar overwaarde heb je niet eerder dan als je je huis verkoopt en probeer dat maar eens in deze tijd
dus als ik moest kiezen doe dan maar jouw onderste variant in een huur huisje ,heb je teminse nog ergens recht op IN dit kut land

Caddy '85 >1.6D > 1.6TD >1.9TDI >2.8VR6>2.8 AQP 24v
Reply With Quote