View Single Post
Old 09-05-2013, 10:50
brabomk1g60's Avatar
brabomk1g60 brabomk1g60 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Enigste wat ik me de afgelopen dagen afvraag of het niet mogelijk is dat ze zo hard optreden omdat het event steeds uitgespreider begint te worden van 1 week en na enkele jaren zowat 4 weken.....

Daarbij komt ook nog eens de turbo kurve....
Ben zelf ook zoals velen gecharmeerd van de dikke auto's die daar met 3 tot 4 seconden aan de 100 zitten maar kan de gedachte niet uit me kop krijgen dat er straks ene komt die de controle over zijn auto verliest en daar ff een manneke of 20 zwaar gewond of dood rijd in de bocht waar we met z'n allen staan te kijken en te filmen hoe ze daar langs komen gereden.

Het klopt verder ook dat we een mooie melkkoe zijn qua geld daar maar dat heb je zelf in de hand, niemand verplicht je te tanken in Velden bij de bekende pomp ergens anders is het goedkoper alleen wordt je niet gezien door het grotendeel van de bezoekers als je staat te tanken.

En dan het geklaag over de politie boetes, in al de jaren op de twee laatste na (vanaf 2001) ben ik nog nooit naar een keuring gemoeten of heb ik rare boetes gekregen voor het 1 of ander.
Iedereen weet dat je daar onder de 11cm bodemvrijheid grote kans loopt om gepakt te worden of als je rubberstrepen trekt of als je in de begrenzer gaat lopen trappen of rondrijdt als een randdebiel.
Voor de rest als je papieren kloppen met de auto en alle dingen bij hebt die je bij moet hebben en geen beschadigde banden hebt door het aanlopen, je gordel aan hebt en jezelf "normaal" gedraagd zul je ook weinig last ondervinden van de lokale politie.

Volgend jaar ga ik gelukkig weer en dan ook gewoon een paar dagen ervoor maar vooral tijdens de originele meeting, overdag lekker overal kijken zien en gezien worden en savonds lekker te voet naar ut terras in Velden geloof me dan heb je een leuke tijd tijdens Worthersee
AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily

WWW.KLEENFREAKS.NL
Reply With Quote