View Single Post
Old 04-05-2013, 09:13
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder

En nog even een foutje rechtzetten: De continue pluspolen zijn de "H"-polen, niet de "G"-polen. Geschakelde plus kun je bij pool G-3 halen, maar dat geldt alleen bij het oude type zekeringsdoos. Het nieuwe type heeft ook een geschakelde plus, en de plaats daarvan t.o.v. de zwarte kabel die het handremlampje bediend (die zit er bijna altijd op, alleen Duitse wagens willen ze nog wel eens niet hebben) is hetzelfde, maar de nummering van de polen is anders.
De jetta TX heeft origineel in de middenconsole een volt en tempratuurmetertje zitten die beide een geschakelde plus nodig hebben voor te werken. Ik heb deze metertjes eens in mijn '83er rabbit GTI gebouwd omdat die geen MFA heeft. Volledig zoals ze origineel af fabriek zitten heb ik ze ingebouwd, je ziet er absoluut niks aan. [OFF TOPIC]Ik heb zelfs de plakbandjes op de juiste plaats terug geplakt [/OFF TOPIC] Nu kan ik dus terugzoeken waar de geschakelde plus precies zit op een nieuw type zekeringsdoos, maar dat kost me veel moeite en werk omdat die wagen helemaal achterin de schuur staat, dus als niemand het echt nodig heeft, laat ik dat even zitten...
Reply With Quote