View Single Post
Old 03-05-2013, 14:42
Archiebald Archiebald is offline
VW Addict

Zo vandaag is alles afgehandeld.

De heb wat laatste dingen van de Jetta af kunnen halen (grille, koplampen, achterlicht, kentekenplaat, knipperlichten) om sommige delen daarvan op de Golf te gebruiken. Hij wordt vandaag opgehaald door de sloop en dan krijg ik de vrijwaring thuis gestuurd. Aangifte en schadeformulier (standaard procedure) zijn naar de verzekering gemaild.

Het is nu afwachten of de vriendin die hem geleend had wat van haar verzekering krijgt hiervoor. Zo niet heb ik haar de keuze gelaten of ze, al dan niet uit schuld gevoel, iets betaald aan me. Ik vind dat zelf erg moeilijk en heb haar dat ook gezegd, "ik neem je niets kwalijk en van mij hoef je me niets te betalen, maar als je dat wil. Ja dan is dat wel heel fijn natuurlijk".

Ik weet 100% zeker dat ik weer een andere hobby auto terug wil kopen, m'n vriendin weet echter 100% zeker dat zij dat niet wil. Maar ALS dat dan zou gebeuren moet dat weer een Golf mk1 cabrio worden. Terwijl ik perse weer een 2 deurs Jetta automaat terug wil...... Een leuke stand-off dus.

Een andere optie is de Golf weg te doen en zowel een mk1 Cabrio als een Jetta te kopen. Maar ik wil ook wel graag een BMW E30.

We moeten in ieder geval eerst samen even flink discussiƫren over hoe en wat. Die tweede auto komt er dit jaar echt wel, daarvoor ben ik te gek op auto's, maar watvoor? Geen idee.
Reply With Quote