View Single Post
Old 01-05-2013, 11:59
Archiebald Archiebald is offline
VW Addict

Default Einde van m'n Jetta :(

Vorige week vrijdag kreeg ik een telefoonje van m'n beste vriendin. De multieriem was van haar Lupo afgelopen en ze stond in Amsterdam zuid-oost zonder vervoer. Toevallig was ik vrij die dag en de komende (deze) week erna ook nog. Ze kon dus m'n Jetta wel lenen.

M.I.V.W 2012

Afin, ik heb haar opgehaald, zij heeft mij thuis gebracht en is toen weggereden in de Jetta. Zondag avond zag ik haar weer, op de verjaardag van m'n vriendin. Ik heb toen nog even uit het raam gekeken, de Jetta was weer even in de buurt. s 'avonds rond 23:30u gaan ze naar huis, Zaandam, waar ze dus ongeveer rond 00:00u aan gekomen zullen zijn.

Maandagmiddag dan, rond 12:30u, ik krijg een telefoontje. Het is die vriendin.
-"Ar, ik moet met je praten!....... Je auto is weg!............................"
-M'n auto is weg? Wat? Je maakt een grapje?!
-Nee, ik ben serieus, ik heb alle wegsleepdiensten al gebeld, maar die weten van niets, er ligt ook nergens glas ofzo. Ik heb al aangifte gedaan.

Na een kort gesprek direct een foto op Facebook gezet, wie weet, misschien ziet iemand hem rijden.

Wat ik toen nog niet wist was dat zo'n 6u eerder m'n Jetta nieuws was geworden in Wormerveer

Plofkraak ABN AMRO wormerveer

Een stel klootzakken vond het dus nodig onze hobby auto te stelen, achteruit tegen een beveiligde deur te rammen en daarna in de brand te steken. Dat allemaal nog zonder buit te maken ook!

Niet alleen m'n vriendin en ik zijn hier goed ziek van, maar die vriendin en haar vriend welke de Jetta hadden geleend ook. Net als alle gedurpeerde in en om de plek van de kraak uiteraard.

Wat een stelletje **&&@*@&***&@*#(@
Reply With Quote