Ik weet dat als je een auto origineel houd, verlaagd, misschien een setje air-ride en er een setjes RS'en onder zet, heb je de meeste kans dat de mensen hem mooi vinden, maar als je zo ver gaat met verbouwen naar eigen smaak word het groepje liefhebbers kleiner. Ik persoonlijk vind het Air-ride echt kansloos en RS'en houd ik ook niet van.
Ook mijn auto is niet een allemansvriend en hoeft ook niet. Ik denk dat het belangrijk is om andere te respecteren en om te kijken naar hoe iets gedaan is ipv of iets jouw smaak nu wel of niet is.
Als hij er andere bumpers en spiegels op zou zetten zouden jullie weer zeuren over de koplampen enz
Deze auto is niet mijn smaak, maar alles hoort en past wel bij elkaar en zitten echte wielen onder ipv die look-a'likes.
Alles is netjes uitgevoerd waardoor ik deze als mooie auto kan bestempelen
Ik heb hier ook al veel auto's gehad waar iedereen op loopt te Geilen, maar o zo slecht zijn klaargemaakt en alleen maar problemen hebben, slecht gespoten zijn enz.
Er zijn nog maar weinig auto's/mensen die nog zo ver gaan en deze is toch echt wel erg netjes al zullen smaken verschillen