28-04-2013, 11:58
|
|
Draaideur donateur
|
|
|
|
Ik zal wel de laatste zijn om lpg te gaan afkraken (ooit 60.000km in een BX 16TRS op lpg gereden), maar waar de oldtimer/lpg rijder nog de keuze heeft om terug te bouwen naar benzine, daar heeft de dieselrijder niets aan.
Dat de V8 oldtimer/lpg fans nu zo hard lopen te bléren vind ik dan ook redelijk misplaatst. Tuurlijk is het zuur als je net vorig jaar voor dik 2000,- een lpg installatie hebt laten inbouwen, maar je kunt in ieder geval nog terugbouwen om voor het kwarttarief (en verplicht 3 maanden niet rijden) in aanmerking te komen.
Ik heb vette pech met mijn 1982 T3 TDi bus en mag (nee, MOET !) dadelijk bijna 2000,- aan mrb gaan betalen en ja, we konden dit natuurlijk al jarenlang zien aankomen. Vroeg of laat komen ze (de regering) erachter dat ze een dief zijn van hun eigen portemonnee en moet het lek gedicht worden. Dat daarmee de hele oldtimerbedrijfstak om zeep wordt geholpen zal ze worst wezen... kijk bv maar eens naar de kinderopvang. Jaren geleden aantrekkelijk gemaakt en nu sluit de een na de ander gedwongen zijn deuren.
that's not patina, that's fucking rust man!!!!
|
|